Opis trzech pierwszych warsztatów marketingowych

02.11.2010
autor: Ryszard Sowiński

Warsztaty marketingowe dla młodszych prawników kancelarii prawnych

Poniżej opis trzech warsztatów.

Warsztaty przeznaczone są dla prawników nie będących Partnerami.

Warsztaty trwają 2-3 godziny i prowadzone są zazwyczaj pod koniec dnia roboczego w siedzibie Kancelarii.

Temat Opis warsztatu Twoje korzyści
Prawnik dojrzały Wiedza merytoryczna, znajomość zasad wykładni i analizy to tylko niewielka część umiejętności nowoczesnego prawnika.

Bez umiejętności marketingowych, komunikacji, zarządzania projektami, kierowania ludźmi, współpracy w zespole trudno jest współcześnie osiągnąć sukces. Na tym warsztacie stworzymy portret dojrzałego prawnika. Poznamy jego umiejętności i sposób funkcjonowania w otoczeniu biznesowym.

Ta wiedza pozwoli Tobie na świadome kształtowanie kariery zawodowej. Będziesz potrafił lepiej ocenić swoje obecne umiejętności i będziesz wiedział jakie powinny być pola Twojego rozwoju. Zrozumiesz, że proces „stawania się” prawnikiem jest procesem długotrwałym, ale dzięki umiejętnemu nim zarządzaniu można go skrócić. Poznasz techniki budowania indywidualnej strategii rozwoju zawodowego.
Marketing usług prawniczych Marketing usług prawniczych bywa błędnie utożsamiany z promocją lub reklamą. Tymczasem marketing usług prawniczych to wielowątkowy proces obejmujący takie zagadnienia jak (między innymi) definiowanie potrzeb Klienta, zarządzanie satysfakcją Klienta,  budowanie reputacji czy promocja. Zrozumiesz czym jest marketing usług prawniczych i poznasz „mapę” zagadnień marketingowych i technik marketingu. Pozwoli to Tobie spojrzeć na marketing całościowo i zrozumiesz jeszcze lepiej, nad jakimi umiejętnościami powinieneś pracować, aby stać się lepszym prawnikiem.
Jakość Wbrew powszechnym wyobrażeniom Klient nie ocenia jakości usług prawniczych poprzez analizę merytorycznych treści dokumentów dostarczanych przez prawników. Ocena jakości usług powstaje na skutek wielu kryteriów, spośród których znaczną rolę odgrywa jakość komunikacji czy sprawność obsługi. W trakcie warsztatu dokonamy analizy tych kryteriów. Jeżeli Klient będzie zadowolony z Twojej pracy  – będzie zlecał kolejne sprawy, polecał usługi Twoje i Kancelarii. Staniesz się cenionym i poszukiwanym ekspertem. Musisz tylko zrozumieć jak myśli Klient i na podstawie jakich kryteriów ocenia Twoją pracę.

Zobacz całą ofertę moich usług.

O autorze

Ryszard Sowiński

Autor pierwszego w Polsce bloga o zarządzaniu kancelariami i marketingu usług prawniczych NowoczesnaKancelaria.pl, prowadzonego nieprzerwanie od 6 lat. Doradca biznesowy kancelarii prawnych i podatkowych w dziedzinie strategii, marketingu i zarządzania, związany z branżą usług prawniczych od ponad 15 lat, menedżer, prawnik, doradca podatkowy (nie wykonuje zawodu).
Zobacz więcej postów >