Szkolenia

14.04.2010
autor: Ryszard Sowiński

Prowadzę warsztaty marketingowe oraz szkolenia z różnorodnych aspektów funkcjonowania kancelarii prawnych.

Warsztaty marketingowe są przeznaczone dla młodszych prawników i mają postać regularnych, comiesięcznych spotkań z zespołem. Ich efektem jest nabycie wiedzy o istocie i technikach marketingu, podniesienie umiejętności marketingowych. Prawnicy po warsztatach są zmotywowani do działalności w zakresie marketingu i rozumieją, że umiejętności marketingowe to ważna część ich kompetencji zawodowych.

Opis trzech pierwszych warsztatów znajdą Państwo tutaj.

Szkolenia adresowane są do Partnerów, którzy pragną uzupełnić wiedzę i uzyskują wszechstronną orientację w takich obszarach działalności firmy prawniczej jak:

  • strategia
  • marketing,
  • organizacja i zarządzanie,
  • kadry,
  • finanse,
  • zarządzanie wiedzą.

Szkolenia przybierają formę albo krótkich szkoleń towarzyszących obradom Komitetu Strategicznego albo 1-2 dniowych szkoleń organizowanych niezależnie od działalności Komitetu.  Przykładowe tematy szkoleń to:

  • Przywództwo w kancelarii prawnej;
  • Budowanie strategii kancelarii prawnej;
  • Budowanie zespołu prawników marketingowo zorientowanych;
  • System ocen pracowniczych;
  • Zarządzanie projektami;
  • Kluczowe wskaźniki efektywności, zarządzanie finansami Kancelarii;
  • Partnerstwo w kancelarii prawnej;
  • Networking – od kontaktu do kontraktu.

Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się więcej na temat tej formy współpracy lub omówić w trakcie niezobowiązującej i nieodpłatnej rozmowy sytuację Państwa Kancelarii, proszę o kontakt

O autorze

Ryszard Sowiński

Autor pierwszego w Polsce bloga o zarządzaniu kancelariami i marketingu usług prawniczych NowoczesnaKancelaria.pl, prowadzonego nieprzerwanie od 6 lat. Doradca biznesowy kancelarii prawnych i podatkowych w dziedzinie strategii, marketingu i zarządzania, związany z branżą usług prawniczych od ponad 15 lat, menedżer, prawnik, doradca podatkowy (nie wykonuje zawodu).
Zobacz więcej postów >