Szkolenie w Krakowie w piątek 2 marca

27.02.2012 autor: Ryszard Sowiński

W ten piątek prowadzę całodniowe szkolenie „Skuteczna promocja usług prawnych”. Szkolenie organizuje Instytut Allerhanda.

Program szkolenia:

  • Strategia marketingowa kancelarii, działu, prawnika. (jak poprawnie zdefiniować docelowego klienta i zakres świadczonych usług);
  • Rozumienie potrzeb klienta, zarządzanie satysfakcją (sposoby pozyskiwania informacji o kliencie i jego potrzebach, jak klient postrzega prawników, badanie satysfakcji, przekraczanie oczekiwań, komunikacja, rekomendacje i marketing szeptany);
  • Etapy sprzedaży usług prawnych (fazy zakupu);
  • Narzędzia promocji usług prawnych (lejek sprzedażowy, funkcje i skuteczność poszczególnych narzędzi promocji takich jak np. publikacje, aktywność w społecznościach internetowych, konferencje i szkolenia, spotkania bezpośrednie, seminaria dla, networking, itd.);
  • Organizacja procesu sprzedażowego (narzędzia i procedury ułatwiające zarządzanie kontaktami, zadaniami, relacjami, opracowanie planu promocji, CRM);
  • Umiejętności marketingowe prawników i ich doskonalenie. Budowa zespołu prawników zorientowanych marketingowo.

O autorze

Ryszard Sowiński

Autor pierwszego w Polsce bloga o zarządzaniu kancelariami i marketingu usług prawniczych NowoczesnaKancelaria.pl, prowadzonego nieprzerwanie od 6 lat. Doradca biznesowy kancelarii prawnych i podatkowych w dziedzinie strategii, marketingu i zarządzania, związany z branżą usług prawniczych od ponad 15 lat, menedżer, prawnik, doradca podatkowy (nie wykonuje zawodu).
Zobacz więcej postów >

Czytaj także