Kancelaria wyspecjalizowana branżowo

14.03.2011 autor: Ryszard Sowiński
Zapraszam na pierwsze w Polsce seminarium wewnętrzne (prowadzone w Państwa Kancelarii) poświęcone specjalizacji branżowej.  Specjalizacja branżowa polega na  poznawaniu i zaspokajaniu potrzeb Klientów z wybranych sektorów gospodarki (np. przemysł spożywczy, media i reklama czy lotnictwo). Zakres świadczonych usług jest konsekwencją wyboru branży docelowej. Specjalizacja branżowa to:
  • dogłębna znajomość specyfiki działalności i potrzeb Klienta i wynikająca z niej istotna przewaga nad konkurentami,
  • łatwiejsze budowanie sieci kontaktów i reputacji godnego zaufania specjalisty,
  • możliwość zajęcia pozycji lidera branży na długo zanim pomyśli o tym konkurencja,
  • łatwiejsze ustalanie celów marketingowych i efektywna ich realizacja.

W trakcie seminarium dowiesz się:

  • Czy dla Twojej Kancelarii lepsza jest specjalizacja merytoryczna czy branżowa?
  • Jak zdefiniować branżę docelową?
  • Jak zdobywać i przetwarzać informacje o branży?
  • Jak zbudować plan marketingowy umożliwiający skuteczne zajęcie pozycji lidera branży?
  • Jak zorganizować się wewnętrznie aby konsekwentnie realizować plan marketingowy?
  • Jak motywować prawników do budowania sieci kontaktów w branży docelowej?
  • Jakich pułapek należy unikać przy budowaniu specjalizacji branżowej?

Poświęcisz cały dzień na refleksję na temat długookresowej strategii rozwoju Twojej Kancelarii.

Seminarium odbywa się w Twojej Kancelarii, przeznaczone jest dla Partnerów i kluczowych pracownikówSkontaktuj się ze mną aby poznać szczegóły.

O autorze

Ryszard Sowiński

Autor pierwszego w Polsce bloga o zarządzaniu kancelariami i marketingu usług prawniczych NowoczesnaKancelaria.pl, prowadzonego nieprzerwanie od 6 lat. Doradca biznesowy kancelarii prawnych i podatkowych w dziedzinie strategii, marketingu i zarządzania, związany z branżą usług prawniczych od ponad 15 lat, menedżer, prawnik, doradca podatkowy (nie wykonuje zawodu).
Zobacz więcej postów >

Czytaj także