Opowiem o marketingu i strategiach kancelarii na konferencji „Nowoczesna Kancelaria” Informedia/Puls Biznesu

29.10.2010 autor: Ryszard Sowiński

Zostałem zaproszony do wygłoszenia wystąpień o dwóch wyzwaniach każdej kancelarii:

  • jak budować świadomość i umiejętności marketingowe u młodszych prawników,
  • jak opracować strategię działalności pozwalającą na zbudowanie przewagi konkurencyjnej oraz osiągnięcie sukcesu rynkowego.

Przyjąłem również propozycję objęcia konferencji patronatem medialnym. Grono zaproszonych prelegentów jest naprawdę szacowne bo i znani prawnicy ze znanych kancelarii, od których można wiele się nauczyć i in-housi, od których można nauczyć się jeszcze więcej (pisałem parę lat temu o in-housach).

Zapraszam 7-8 grudnia w Warszawie.

Po konferencji napiszę parę słów na blogu.

O autorze

Ryszard Sowiński

Autor pierwszego w Polsce bloga o zarządzaniu kancelariami i marketingu usług prawniczych NowoczesnaKancelaria.pl, prowadzonego nieprzerwanie od 6 lat. Doradca biznesowy kancelarii prawnych i podatkowych w dziedzinie strategii, marketingu i zarządzania, związany z branżą usług prawniczych od ponad 15 lat, menedżer, prawnik, doradca podatkowy (nie wykonuje zawodu).
Zobacz więcej postów >

Czytaj także